andra advent

hej och hå. hemma från jobbet och sitter och äter en apelsin, underbart gott! ;)
igår var jag och nåra kompisar i vällingby hos Diana. Ingen av oss hade pratat särskilt mycket med henne sen skolavslutningen i 9an så alla ble riktigt förvånade när han undrade om vi ville komma till henne på en inflyttningsfest. Vi åkte dit (det tog en och en halv timme!! ) och när vi väl kom fram så var det inget roligt alls...
ja fick iallafall träffa alla mina fina kompisar och vi hade iallafall riktigt kul! :)

Nu sitter jag och tittar på wallander och försöker komma på vad jag önskar mig i julklapp. Det är riktigt svårt.. jag har ingen aning, det får bli ett senare bekymmer :) ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0