det sista av 2008

hejhopp, sitter och tittar lite halft på american pie, the naked mile at the moment. idag har jag gått i stan med caroline och sedan mötte vi upp nora o bella och hennes kompis och fikade. Men eftersom jag och carro inte har något lokalsinne hittade vi inte dit vi skulle så det blev inte så länge. synd var det eftersom jag inte träffat mina school mates på för länge. imorgon är det iallafall nyår och jag är heltaggad. Det ska bli så jävla kul s det finns inte. bara att stackars denice har gått och bivit sjuk så jag tycker syd om henne :( ingen ska behöva vara sjuk på nyår, årets bästa partydag!
tudilu, /e

Kommentarer
Postat av: b

gott nytt år baby!

2008-12-31 @ 14:05:23
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0