en vanlig måndag

hej hopp, hemma från skolan och ska snart börja med min svenska recention... men har ingen riktig ork. nu såhär sista veckan i skolan vill man bara sitta och äta lussebullar och mysprata om vad man ska göra över lovet. Tur att man inte har några prov som väntar iallafall. Klickade mig just in på en ny sida för mig som verkar riktigt bra :)

Ja , du går in, blir medlem och samlar poäng. Poängen kan du sen växla in till presentkort eller vad du nu vill ha i inte mindre än 60 butiker. Vem blir inte glad av att höra sånt ? Så nu ska jag altså försöka käna ihop lite poäng så får vi se vad som händer. Kan ju berätta att jag just nu är uppe i så mycket som 50 poäng och tyvär månste man då ha 750 poäng för att få ett presentkort på 300 kr ... men I keep up the good work.
See you (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0