freeedag!

äntligen fredag! kom hem från skolan för en halvtimma och har gjort varm choklad och en macka till mig själv.
Skön dag var det också , Vi hade matte som första lektion, segt men vafan... Sen hade vi iallafall idrott där spelade Volleyboll. Eftersom jag spelade det myckt i min förra skola är jag ganske bra på det och tycker det är väldigt kul. men när vi seplade blev det mest bara blaj. Men det vara iallafall kul ändå och jag kom med glatt humöt till maedian som vi hade efter lunch. Jag nora bella och Mathilde spelade in en bit av våran film, (bra vet jag inte om den blev men vi gjorde det iallafall! )  Det var denna vecka.. (SNART ÄR DET JUL!) jag får panik vad snabbt tiden går. Det kändes som för någon vecka sen att jag började gymnasiet. :)

Nu ska jag nog sticka och träna.. det blir nog spinning idag. Kommer nog tt inlägg senare idag. Puss och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0