NATTvolley?!

döda miiiig, jag är redan hemma från våran så kallade "nattvolleyboll" turnering. Vi hade snyggaste outfiten, snyggaste movsen men vad hände ? jo vi sööög och förlorade varenda jävla match. Vi typ lallade runt och ingen var vidare seriös... tråkigt värre. men men , det var rolig innan allt började iallafall , vi var fem tjejor som stannade i skolan och köpte thaimat. väldigt gott och väldigt mysigt!
Nu ska jag nog gå och dö efter den dåliga insatsen. Imorgon blir det iallafall en riktigt mysig dag! börjar 9 och då är det luciatåg som gäller och efteråt bjuds det på fika :) sen har vi bara media, och sen är det bara en vecka kvar tils det är jullov! HELT otroligt!

Bilder från volleybollen kommer senare! pussochkram <3


fråga mig inte varför jag lägger upp denhär bilden, tycker bara att vi ser så resligt crazy ut ;D vi är ju så söta bella och jag ;D

Kommentarer
Postat av: b

hahha den där bilden är ju för skönt ful ;)

2008-12-12 @ 08:27:43
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: Noris

Haha "Nu ska jag nog gå och dö efter den dåliga insatsen". Du är skojjig du.

2008-12-13 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0