one week left

jaha, 2 dagar kvar i skolan då. och på fredag ska jag och mathilde säga upp oss, en gång för alla! hehe
idag har det inte hänt mycket mer än att det var julbord i skolan (inget som var vidare gott, men det var ett bord med julmat iallafall), och att vi var och filmade klart våran film vi gör på median. Tyckte en aning synd om bella som är galet förkyld som vi tvingade att spela huvudroll, men hon bar så duktig sååå ;)
Jag och nora var grymma regissörer så filmen blir nog bra, ett IG+ ska vi vell skrapa ihop till!
imorgon ska jag och hanlad julklappar med min mormor, ska bli så mysigt så ;)
ha en mysig kväll ,



endast en vecka till julafton! :D

Kommentarer
Postat av: Noris

haha jag tror fan på ett G-!!

Jag menar, glöm inte Vår fina fokus-förflyttning. SKILLZ!

2008-12-19 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0