så var det jul igen

hemma från julfirandet hos kusinerna. Vad mysigt det var , och herregud vad mycket jag  har ätit, det är inte klokt vad man kan pressa i sig när det väl gäller. fast för tillfället känner jag mig bara allmänt illamående .. hehe.
aja, jag är iallafall dötrött efter att ha lekt kurragömma OCH ritat OCH spelat OCH gjort-allting-man-ska-göra med sina småkusiner. men det var har bara varit mysigt, dom är iallafall dom sötaste jag känner till. :) nog om det, jag ska leka lite med mina julklappar .. det får bli en överraskning tills imorgon vad jag fick.
Jag önskar iallafall en riktigt god jul och hoppas att ni har haft en riktigt mysig dag! (för det har jag!) <3



en bild på vårt fina pepparkakshus bror och hans mates gjorde igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0