slapp-tisdag

försov mig i morse, och det förstör faktist en hel dag! om jag har panik på morgonen och inte får ta det lugnt och äta frukost och fixa mig i min takt blir jag hel off för resten av dagen. Det hjälpte ju inte att vi hade datakuskap i 2 timmar heller som sista lektion, det gjorde mig bara ännu tröttare och jag åkte hem och somnade i soffan. stört skönt va det iallafall så nu är jag lite piggare.
Nu snart ska jag med juli och simma. alltid lika mysigt och jag och julia goes wild bland alla tanter som kör vattengympa!
Innan ska vi bara ta en lite sväng i farsta centrum och se om vi hittar några julklappar.. det är så mysigt att göra det, men det är galet svårt att veta vad man ska köpa bara :P
Nu ska jag byta ooooooom, det var den viktigaste informationen för dig va lilla söta bella ?
HAHAHA <33


Kommentarer
Postat av: b

ååh, tack elin :) nu vet jag precis hur din dag blir, haha! c yaa tomooroow

2008-12-09 @ 16:07:24
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0