Superfredag

hejsan, vakande upp som en liten solstråle i morse och satte på radion där dom spelade britney spears nya låt Circus. Jag började till och med dansa lite smått klockan 8 på morgonen. Men dagen har var varit hur mysig som helst som jag berättade igår. Luciatåg och lussebullar och sen gröt till lunch ( de kunde vi ju hoppat över ioförsig ). Sen hade vi bara media då vi satt och blajade och lyssnade på 90tals musik. :P
Nu är jag hemma och det var igentligen mening att jag skulle sova lite nu eftersom de inte kommer bli vidare mycket sömn inatt.. men jag kan verkligen inte koppla av såhär mitt på dagen. Antingen sover man på natten eller inte alls. så är det bara :P
Men jag ska snart börja göra mig i ordning så ska jag tll bella och titta på idol finalen. Sedan bär det av till rigoletto och lucia movie-night! Det ska bli galet kul men oj vad jag kommer vara trött imorgon på jobbet. MEN vem bryr sig, jag ska säga upp mig i helgen så det är inte mer med det.
Ha en galen fredagkväll så hörs vi imorgon <3


Kommentarer
Postat av: b

jaa, precis, du ska ju ändå säga upp dig snart så ikväll blire kuuul :D

puss vännnen!

2008-12-12 @ 18:19:57
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0