Tisdag 3 december

HEJSAAN! Tisdag och regn och rusk.  vad ska man göra. Fick panik i morse när skulle ta bussen och det slutade med att jag fick springa ut med skor jag har ått värsta skavsåren av och min gåsväst - i ösregn! härligt härligt säger jag bara ;)
hade svenska engelska och datakunskap.. hemska lektioner men slutade vid 2 så det var ingen större fara :)
Senare åkte jag direkt och tränade på friskis och tog ut min lön från Mcdonalds. (fick den inte insatt på kortet, dom är typ dumma i huvudet?)
När jag kom hem igen hade mamma satt igång och göra lussebullar. Snacka om att jag blev glad och nu blev precis sista bullen klar och jag sitter här med té och en varm lussebulle i sängen. :) kan inte bli bättre!

Nu ska jag läsa Snabba cash, ska ha skrivit en recention till den till nästa vecka och jag har inte ens läst hälften. jag är duktig jag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0