Torsdag Kväll 4:e december

en seg torsdag har det varit. Jag hatar torsdagar. Har en långskoldag och bara massor av tråkiga lektioner. sen efter skolan blir man deprimerad av att det redan är kolmörkt ute (iallafall nu i december!). Efter åkte jag iallafall med Julia och gick i lite affärer innan jag åkte hem. Hemma var jag i längst en haltimme innan innan jag drog och tänade på friskis.
Jag behver verkligen träna mera. Har verkligen blibit en riktig soffpotatis sen jag slutade spela handboll för ett år sedan! Inte bra någonstans!
Torsdagen har iallfall gått nu och min favorit dag kommer imorgon. FREDAAG! jag älskar fredagar, det är bästa dagen på hela veckan.
FAST, jag jobbar i helgen... men fan jag ska inte tänka på det. Man ska ju leva i nuet, inte sant ? ;)



Bild jag tog för nåra dagar sedan.. är jag inte lite söet ? (a)


Kommentarer
Postat av: b

miiiin snygga vän (;

2008-12-08 @ 20:07:33
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0