tv-kväll

Gaaah, hemma från en låång eftermiddag i stan med julia, men vi hade för kul! hihi. nu ligger jag och tittar på bonde söker fru och pratar med emil i telefonen :)
Har jag ens gjort något speciellt idag ? njae tror fan inte det, men jag julia nora och bells ska gå lucia movie night på rigoletto på fredag kväll/natt/morgon. Det är så att det börjar kl 12 och sen visas det 3 filmer ( ingen aning om vilka ) och man får snacks och dricka till, låter det inte för mysigt? resten av helgen blir nog som det kommer :)

nu tillbaka till boonde, ha en bra kväll /e



jag önskar det var snö nu, det är faktist bara 14 dagar till jul. vad jaglängtar!

Kommentarer
Postat av: b

Åååh! Ville är förjävla söt på booonde alltså.. mhh älskaa honom ;)

2008-12-10 @ 22:20:14
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg Eliiin :D

2008-12-11 @ 15:31:28
URL: http://sariis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0