att ha en blogg, hur gör man ?

Hejsan, första gången jag skriver. Älskar att läsa andras bloggar, men nu tycker jag att det är min tur. Men hur man skivar bra vet jag inte. Är det kanske bara att hitta på lite? haha.
Jaha, var jag tänker skriva om är mitt liv, ovanligt ?! nej absolut inte, men jag ska försöka så gott jag kan. Jag är 16 år, men fyller 17 den 7 februari. Det är sjukt vad snabbt tiden går. Känns som man var 14 och fjortis igår. 
 Jag lever nog ett för normalt liv. Går i 1:an på kärrtorps gymnasium och trivs superbra.  På helgerna jobbar jag på Mcdonalds och träffar mina underbarakompisar, vad skulle jag göra utan dom?
Kärleken väntar jag däremot på.. Vart hittar man den? det är en väldigt bra fråga.
Första inlägget, första dagen, första texten, vem bryr sig om den är bra eller dålig. Man måste ju börja någonstan (:
Nu ska jag lyssna på lite musik och prata med Christopher. har lovat honom det (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0