Första advent!

hejsan, var ettag sen jag skrev något (a) jag var verkligen inte speciellt bra på dethär men kan ju vara ku o försöka iallafall hah
ja vad ha jag gjort i helgen då? jag har jobbat och träffar massor med kompsiar.
I söndags var jag hos sara i min gamla klass som hade lite chillkrök hos sig. Riktigt trevligt att träffa alla gamla kompisar :) vi sjöng singstar och dansade och hade allmänt mysigt.
Igårkväll var jag hos Nora istället. Där laddade vi för fest och jag julia och bella fick träffa alla noras kompisar. Kvällen blev riktigt lyckad och jag kom inte i säng föräns vid 3. :)
Nu har all mysig snö försvunnit och det är inte alls samma julkänsla i kroppen som de var de få dagarna med snö. mysmys. Nu är jag riktigt trött och jag tror jag ska sova riktigt tidigt ikväll.
love to you all, för det är verkligen rysligt många som läser min blogg ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0