plugg

hejsan, det är snöööö uteeee! :D jag älskar snö, iallafall när man är innomhus, det finns inget mysigare är att sitta hemma och mysa med pepparkakor och lussebullar när de snöar och blåser ute :) julstämning till tusen.
Denhär helgen har gått för snabbt ( som alla andra för den delen oxå ). i fredags hittade jag iallfall på något. Vi var ett helt gäng från klassen och lite udda kompisar hos Bella i stan. Innan hade jag bella julia och Bellas kompis mimmi ätit hos bella och vi hade riktigt mysigt. Vid 9 kom allt folk och vi var säkert uppåt 30 pers i Bellas mammas 2:a ;) vid drygt halv 11 åkte vi till tyresö an någon andledning för att dra vidare till en annan fest. Det blev dock en aning misslyckat och jag kom hem redan vid 1. men kul hade jag haft iallafall! :)
åde igår och idag har jag jobbat, dock inte speciellt mycket, Matilde jobbade desto mer och jag tycker lite synd om henne för hur mycket hon jobbar...
Igårkväll var jag iallafall bara hemma och tog det lugnt, jag och pappa tittade på en film och hade jätte mysigt med godis och allt! 
Näst vecka blir inte kul iallafall -.- har 3 prov och vill verkligen inte misslyckas, har redan failat tillräckligt :P altså,
tisdag - engelska
Onsdag - samhälls prov, VG MVG
Fredag - Prov på Idrott och hälsa A
Så nu måste jag sätta igång. ha en mysig kväll!



Bild från kvällen i fredags, jag och julia påväg hem kl 1. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0