svettig och glad

Kom hem för en timma sedan efter att ha varit och tränat med Denize. Vi körde först core i 30 minuter och step i en timma. Det är faktist superkul och efteråtfår man värsta enerigikicken så nu siter jag här och lyssnar på musik på högsta musik. Men har lite ånget över att inte ha plugat något... men jag har iallafall imorgon på mig. I skolan idag hade jag tre lektioner. Svenska, spanska och media där jag har rörlig bild. Det är riktigt kul! för tillfället sitter vi och redigerar en film vi har gjort, det ser lite nybörjaraktigt ut, men vad gör det ;D
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag läsa lite engelska. ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0