tisdag kväll

Trött, väldigt trött är jag.. :( har ingen ork till någonting och ändå har jag matteprov imorgon. Procent promille och ppm är kanske inte det svåraste men om nu matte är det ämne jag tycker jag är bäst så måste det  ju gå bra nu oxå, jag läser ju trotsallt bara matte A just nu. Hur svårt kommer inte B och C bli... :/
Sen är det ju samhällskunskap.. politik och sådant är inte min starka sida om man säger så, men jag vill så gärna ha ett VG så jag ska plugga järnet nu ikväll och imorgon :)
Idag hade jag tre lektioner och sen så träffade jag hampus och vi gick och fikade. riktigt mysigt!
Det var verkligen länge sedan jag träffade honom och de gamla kompisarna :( vi har bestämt att vi ska sesnu i helgen tror jag så det ser jag fram emot massor! :) nu somnr jag nog här i sängen, och klockan är bara 9?!. jaja, jag ska upp tidigt imorgon, vi ska börja tidigare pga matteprovet... SUCK... verkligen SUCK!
love<3



Dagar som denna kan jag verkligen tänka på alla gamla kompisar. jag saknar dom flesta otrorligt mycket...
Spanien resan till Valencia var och är ett minne för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0