Heartless

jag är deppigt seg. Det är mycket som ska hinnas med idag.
Skoldagen var kort och julia min fina sköndalkompis var då sjuk!
denna fina onsdag då vi hade planerat att premiärcykla till
torpet. Jaja, ska försöka göra henne frisk tills imorgon så jag får
med henne på cyckelturen imorgon. annars vet jag inte vad jag gör!
Nu ska jag försöka dra mig till farsta för att lämna in min fina jobbansökan
till stadsdelsförvaltingen! wihu. jag är så duktig som är ute i så god tid!
*ansökan skall vara inne senast den 15e april* 
plus detta måste jag hinna skriva på min engelska uppsats och
sedan träffa carro o ta en promenad.

ha en bra dag, mates

Kommentarer
Postat av: J

DET VAR INTE MENINGEN!!!!!!! FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!!!!!!! ser ut som den ledsna katten i shrek

2009-04-16 @ 14:32:04
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0