money, money, money! always funny..

jag orkar verkligen inte med denhär uppsatsen mer.
 blir man lycklig av pengar? JA, man blir lycklig av pengar!!!
på lön-dagen sprudlar man av lycka, så vilken jävla människa
har hittat på att man inte blir lycklig av pengar?!
vore jag pank vår jag extreemt olycklig. visst!, kärlek, vänskap
familj, WHATEVAH, det spelar fortfarande roll.
Fortfarande, att kunna köpa dendär fiiina klänningen på gina tricot
för extremt mycket pengar *talar stora outtaliga summor som hudrafurtionioochfemtio kronor*
detta gör mig lycklig kan jag säga er!

imorgon väntas utvecklingssamtal med tantmarianne
(undra vilken färg hon satsar på) PAAAAX, LIILA!

chupachups!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0