Någongång måste du bli dig själv

wooha, lite besöks rekord i måndags. vi ska däremot inte prata om HUR
 många det var, endast att de var rekord som sagt!
Jaha , vad har hänt idag. Jo gjorde ett knasigt
spanskaprov (tillsammans med bella) och sedan
åkte jag, Julia och Mathilde in till city och shoppade
loss (JAG shoppade loss) i solskenet.

JeansleggingsmeddragkedjorOCHfickor
Stortröjamedzebrainnefoder
vit/korallrandigT-shirtmedguldknappar
grålångkofta & sist och minst ett
svartnitarmband! (vadå inpulsköp, eller vad säger du julia ?!)


efteråt träffade jag M och vi gjorde ingenting särskillt.
men det var mysigt att göra ingenting särskillt, och
vi hade jättekul. Nu ska jag gå och njuta av att denhär
skolveckan snart är över. sen är det lov.
underbara påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0