paper planes

skoldag
tråk dag
värdelös dag
depp dag
altså, måndag..


jag pallra mig ändå till skolan även fast jag var ytterst tveksam om det var värt det.
och såklart hade jag fel. Skolan var som vanligt värdelös och på den tvåtimmars långa
lunchrasten åkte vi till bella och åt pizzatoast och chillade.
solen har iallfall varit framme idag men har inte gjort mig mycket gladare. 'efter hemcycycklingen
med julia ställde jag mig och gjorde chokladmuffins och tittade på det senaste robinson programmet.
det första som var nogorlunda bra med denna måndag.
nu ska jag iallafall ta cyckeln till farsta för att träna step med sötaste denice. var ettag sen vi sågs.
saknar mina sötsaker..


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0