stjärntecken och ett fint sverige

datorn är fortftarande på och jag har ingen lust att sova.
 det går inte att undgår attt påminnas av denna fina kväll.
vi satt på skinnis (även kallad skinnan) och
drack våra drycker utan varken sprite eller cola.
efter några glas var det faktitst inget man tänkte på.
jag denice lisa och robin stannade längre än dom flesta
 och hittade både det sista rosa glaset och ett stjärntecken
 som hette trekanten och snoppen.
när jag och lisa väl var i vårt eget hood träffade vi råger ?
och lyssnade på obekant rock och pratadede om framtiden
med lisas bekanta. det kunde inte ha blivit bättre.

även om jag ville se the hills nu är det nog ingen ide,
tiden säger nog sig självt. love

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hihi kan du inte lägga upp lite fina bilder från kvällen i bloggen :) puss tack för igår!!

2009-08-02 @ 12:02:19
URL: http://mallanwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0