the little black one

grillat är godast. och grillad majs är ännu godare. ja och mamma ska altså grilla, vi får se hur det går nu när våra män är ute i världen och har kul. eller erik sitter i ett hus mitt i skogen nära katrineholm, och pappa är i italien.
OCH Denice är i egypten och sara i turkiet (kände att jag behövde säga det!)
annars händer inte mycket.
jag och mamma var i sickla när det var som varmast.
nu efteråt kom jag på att vi borde ha åkt denhär tiden...
jag hittade en drömfin svart klänning på MQ och 
är överlycklig. mamma köpte en bikini på åhlens (utan att ens testa), på rea!
hon är nog måttligt glad..

känner att jag är uttråkad . vad kan man göra ?
*tänk.tänk.tänk.täääänk*

Kommentarer
Postat av: ? :O

ringa nångon kompis? eller bara nån bekant? :O

2009-08-09 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0