Back on track

Internet har strulat , det mesta har strulat för mig den senaste tiden. Men iallafall, en vecka kvar till sportlov och då åker jag, familjen och julia till vemdalen och rockar loss. Eller.. iallafall ska vi ja stört kul!

Men en jobbig vecka ligger framför mig. Samhällsuppsatsen ska in, Engelskaboken ska ha lästs ut och spanska prov på onsdag. yeey. förutom det ska jag hinna packa, jobba och träna.. hur nu det ska gå till. Man får vell ta en dag i tagen och chilla med livet.
Ikväll ska jag och träna med denice. Annars blir det bara plugg.

Tänkte bara lägga upp några bilder från dagens "fysiskt omöjliga händelse". Nämligen Julia som kan slicka på sin egen armbåge!
Känn på den ni!   peace







niiice (:


 


Kommentarer
Postat av: b

gaaaaaasshh va roligt det va :D

"det är en sak som är inkorrekt i er tidning"

2009-02-16 @ 15:14:29
URL: http://blai.blogg.se/
Postat av: nori

haha jag tar dessa bilder nu och skickar dem till piraja! Fan vad credd till julia som kommer få vara med i tidningen.

2009-02-16 @ 20:47:37
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0