Don't hold back

söndag kväll. imorgon har jag spanska prov. KUK att jag inte har tänkt på det tidigare. har bara pluggat lite med bella, och det kommer ja inte långt på. ska plocka fram grejerna snart...
Min dag igår blev super lyckad, släkten kom på dagen och vi åt tårta med 17 ljus på. Senare åkte jag in till stan och mötte upp Julia nora och Bella och vi gick och åt på en jättemysig indisk restaurant.
Vid niotiden åkte jag och bella till Hanna och förade lite för att sedan gå till Bogardi. Festen där blev lyckad som bara den och det kom riktigt mycket folk. Sen åkte jag och Bella hem och såg på snygg sexig singel, där tog dagen slut på ett mysigt sätt med varm choklad och degistive. Men nu spanska. Ha en mysig söndagkväll. 

En annan sak. Ett STORT grattis till Nora som fyller 17 år idag! KÄRLEK <3


Kommentarer
Postat av: Noris

ELIIIN!! Tacktack finaste du :D vi ses i plugget gummsenuss! löööööööv

2009-02-08 @ 21:10:04
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0