Let me think about it.

Ingenting, först kom ingenting, sen kom ingenting, men ingenting är inget, inget, inget ...

hemma från en måndag bestående av svenska, störd film hos b&n och vår-fika med julia.
Jo, skönt som bara den, men viktig, nej! skulle lätt kunnat sova bort den bara sådär.
Torpet har koll på ingenting. Flummig skola är ordet, men äsch, orka klaga. De är ju skönt ju.
Nu ska jag laga lite mat och sedan dra mig iväg för att träna step med denice.
Har oxå lärt mig lite gitarr nu på eftermiddagen, det går framåt kan jag ju säga! (även fast
det låter lite sisådär eftersom gitarren är ostämd), kan spela jag är en vampyr OCH
utan dina andetag, yeeey! ( i ett långsammare tempo dock !)

Nu maaaaaaat i stora lass, gärna lite glass oxå! cheers


Kommentarer
Postat av: b

snyygga lips darling, antar att du är lite inspirerad av kenzas bilder? (;

2009-02-09 @ 20:47:54
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0