Seize the day

Äntligen en riktig skoldag, faktist. Känns ofta som att det inte är någon mening med att gå till skolan längre. Vi gör verkligen ingenting, på någon lektion. Men samtidigt har vi massor av uppgifter som vi inte gör i skolan.. jag förstår inte riktigt hur dom tänker. Torpet kanske inte är så bra som man hoppas alla gånger...
Jag har dessutom valt mina 100 individuella poäng till tvåan, och det blev spanska steg 4,  inte vet jag varför men det skulle vara ganska kul att kunna ett till språk hyffsat bra.

Efter våra tre "seriösa" lektioner, altså svenska, multimeda och idrott så åkte jag, nora och julia in till stan och shoppade, fikade och var allmänt flummiga. Efteråt åkte jag och tränade på friskis. jag känner mig duktig idag :)

Förutom att det har varit en ganska bra dag, så har jag oxå ett härligt sportlov framför mig. Det kommer så lägligt, jag är verkligen trött på allt nu och vill bara iväg. Så imorgon kommer jag och julia ta en buss till sveriges fina fjälltoppar kl 9 på morgonen. Vi ska ha det så härligt.

Nu ska jag titta på lets dance. Vilka är kvar ens? jag känner att jag börjar tappa greppet om helgkvällarnas tv:underhållning. pusspusspuss
 


Seize the day - Hoffmaestro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0