When we were young

The disneynight blev jättemysig och Elsa och Mathilde kom över och myste lite dom med. Fast efter en halvtimma med Lejonkungen 1, FÖR mycket godis & för mycket chokladbollar bytte vi film och såg Zoolander istället, sjukt roligt även fast nora kunde alla Zoolanders repliker lika bra som han själv.
Iallafall, vi kom i säng runt tvåtiden och sov till tolv på dagen.
Jag som lovat mig själv att detta skulle bli min plugg-dag höll inte mitt löfte speciellt bra. Vid ett åkte jag och Julia in till staden för att shoppa och jag köper sjuukt snygga gladiatorsandaler och en väska på Shestore. Lucky me!
För en timma sedan kom jag iallafall hem och sedan dess har jag bara ätit underbara toasts och druckit chai-té.
Men nu ska jag förska skriva lite på uppsatsen. Endast en vecka kvar tills inlämning. smått panikångest! ,
PEACE,LOVE,MUSIC /e


Kommentarer
Postat av: no

Hahaha..



"What is this? A center for ants? How du you expect children to learn how to read, if they can't even fit inside the building?!"

2009-02-13 @ 11:49:52
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0