breakaway

sitter här i mörkret och snorar. underbara dag. vet inte hur mycket film och tv jag tittat på idag, ingenting vettigt iallafall. det är ju bara massa skit på dagarna. Dom borde visa bra filmer eller något roligt för oss människor som är sjuka och inte vill se capish eller ordjakten.
Imorgon skulle jag ha jobbat men blir antagligen ingenting med det. men skulle ioförsig vara jätteroligt att stå och hosta på alla tjockisätande kunder, hehe.
Skulle verkligen vilja gå och se den nya filmen i taket lyser stjärnorna som har premiär på bio i morgon om jag inte har helt fel. Läste den för några år sedan och kommer ihåg att jag tyckte den var jättebra. Men som sagt, var ju lite yngre då...

ska nog prata lite med e nu. sleeptight people <3

SF Bio: I taket lyser stjärnorna
 

Kommentarer
Postat av: sarah

på eurosko :)

2009-01-30 @ 16:38:22
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0