let it rock

sitter och tittar på the hills. ser avensjukt på deras snygga klänningar, långa ben och höga klackar. HATAR att vara lång, visst, jag har långa ben, men fina är dom inte. ärligt talat, det är jobbigt. Jag kan inte ha höga klackar alls, då skulle jag ungefär få svindel och bli två meter ^^  KUL , verkligen!
Idag har jag mest tagit det lugnt och bakat en kladdkaka. MUMS. Sen åkte jag och Julia till farsta och shoppade lite. (vilket inte var så smart. har nog blivet mer sjuk)
Köpte iallafall ett par chinos, en väst, en skjorta, en halsduk och sen present till pappa som fyller år imorgon. Fick panikköpa en tshirt på jack and jones men ja tror att han blir nöjd.
Nu måste jag slå in den lite fint. hörs senare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0