söndag kväll

hejhopp, helgen blev riktigt lyckad! kvällen/natten hos bella var galet kul även fast det kom fler än väntat. Men gud vad trevliga alla människor är ojojoj.
jahapp , var inte bakis ett dugg i morse (eftersom jag och bella åt pitabröd med gojs i klockan halv fyra på natten när alla hade gått) som tur var. eftersom jag skulle jobba kl ett så var det bara att åka dit direkt och byta om och gå in i mcdonalds lilla värld. jag känner mig som en robot som säger exakt samma jävla sak till varenda jävla person och klistrar på ett litet fult leende på läpparna.  efteråt värker ansiktsmusklerna och jag ser sur och trumpen ut resten av dagen. låter det lockande? sök till mcdonalds så får du uppleva detta!
aja, nu hade jag tänkt att göra källkritiken som vi ska ha gjort till på tisdag, lyckat jag inte ens har börjat då. *jävla skit jävla skit jävla skit*
nej jjuste fan, om en kvart börjar sveriges match i handbolls VM!!!! SVERIGE - KOREA!
peace out /e



btw är jag ledig imorgon. kan det bli bättre? .. jag tror inte det
:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SVERIGEEE ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-23 @ 11:40:03
Postat av: Anonym

DET FUNKADE! SUG PÅ DEN DU, BELLA!

2009-01-23 @ 11:40:41
Postat av: NORA

DET FUNKADE IGEN!!

2009-01-23 @ 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0