spadag

imorgon börjar skolan. suck..
Men på lovet hade iallafall mamma lovat mig att gå på spa så idag tog vi bilen tidigt i morse till yasuragi som är ett spa och hotell som ligger på hasseludden. Man är där på dagen eller på kvällen och då ingår det mesta förutom behandlingar. det blev massor av bad, frukt, bastu, te och sushi och jag tror fanimej att jag fortfarande har russinfingrar av allt vatten. Dessutom var vi på kigong och någon konstig meditation, men jag kunde tyvär inte slappna av eftersom en man såg ut som han körde karate istället. jaja, dagen var riktigt mysig och nu är jag vell uppladdad inför skolan, eller ?



fint, huh ?

Kommentarer
Postat av: b

2009-01-06 @ 17:42:43
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0