the day when i was tired

pratar i telefon med julia, är supertrött och ligger i sängen med datorn i knät. då kan inte bli bättre såhär dagen efter en superrolig kväll. vi hade det verkligen sjukt roligt igår och det var en bra början på det nya året. miljarder bilder tog med min kamera så jag ska vell titta igenom dom och se om det finns några som är värda att se :P nu ska jag försöka börja med min resention som ska vara klar tills skolan börjar. jag har ingen ork för skola nu.. men det är vell ett nyårslöfte att plugga lite mera.. suck.



en bild från igår, ojojoj vad roligt vi hade ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahhahha, vlk sjuuuk bild :P

<3

2009-01-02 @ 19:40:48
URL: http://sariis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0