wherever you are

home sweet home. nu väntar duschen. Och en varm chokladmuffin som mamma just bakat ;O
min mamma är bäst! (väldigt sällan därimot)
vad händer imorgon då.. jo min bror ska ha live night och spela med sina
 band i skolan så mamma har köpt biljetter till oss så det ska
bli riktigt roligt att se vad det är för något.
Annars är det bara skola som gäller. en för övrigt bedrövlig dag med
endast estetiskt val som nogorlunda kul på schemat.
På onsdag flyttar Bella och Nora in i lägenheten, jag är bara aningens aningens avensjuk, hihi.
Vem vill inte ha egen lägenhet i två veckor?!
Ähh, jag får nog oxå tillfälle att flytta in någon natt, behövs nog att få dom på andra tankar
 efter en vecka när dom redan grälar med varandra som ett gammalt surt par.
 ja usch ja, vi får se hur det går.
LOVE


Kommentarer
Postat av: b

Haha, kul att du oroar dig för när vi kommer börja bråka ordentligt.. men då ringer jag dit dig så får du släpa ut henne (; puss på dig älsklingen!

2009-01-26 @ 22:08:36
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0