kor, bajs och en stor fet släkt

nu har jag tröttnat totalt på dethär livet.
för dom som inte vet är jag i norrköping, eller några mil utanför, på en bondgård. visst, vissa gillar kanske synen av kor, traktorer som kör rund med bajs och extremt tomt på folk. jag har tröttnat. att bo tillsammans med familjen, att ständigt lukta kobajs och umgås med stora tjocka släkten är inte så kul som det låter.

jag vill åka hem till stockholm och längtar efter en fullsmockad drottninggata där man kan sätta sig på ett fik och fortfarande lukta dendär goda parfymen man tog på sig på mogonen. jag vill träffa alla kompisar och bara prata massa skit.

tack för mig, hör av mig när det händer något. bara något. som är värt att tala om..

Kommentarer
Postat av: Anonym

SAKNAR DIG ÄLSKLING!!!!!!!!!!!

2009-07-19 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0