norrköpings city

ännu en dag på landet. har dock börjat inse mitt öde att jag inte kan göra någonting åt min mammas överpretantiösa släkt.
 idag har jag iallafall träffat min kusin jag faktist inte har
 någonting emot och vi har gått en promenad bland hästar
och smultron och nu snart ska vi ta en tur in till stan.
har oxå pratat lite med R om att träffas men vi får vell
se hur det blir med den saken. annat att berätta
är att jag antagligen åker hem imorgon *dansar ett varv runt datorn*
 och att julia är på kolmården utan mig! det är orättvist, faktist!
nu måste jag göra mig iordning och jag har upptäckt att
mascaran är glömd i stockholm. LYCKAT!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste ses när du kommer hem baby! ;) <3

2009-07-20 @ 19:06:16
Postat av: Rebecka

ååh, gulle-elin, klart vi ska träffas!!!!!!!! men du kommer ju inte hem förrän på måndag.. du är ju så söt (: (: (: (:



hehhehe hehehe (;

2009-07-25 @ 15:04:03
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0