SUMMER IS ON!

drog upp rullgardinen 08.13 i morse
och upptäckte gråa tjocka fula moln och regn.
REGN, jag tror inte jag har haft regn på skolavslutningen en enda gång.
men gud jävlas med oss kärrtorps människor idag och
inte en enda solstråle har han gett oss.
 och därför inga sommarfeelings. tackar iallfall rektor liz för att hon
uppmärksammade de 10 kommade veckorna av total frihet.
TACK TACK TACK!

Efteråt tog vi en efterlängtad fika på 60 och sedan efter att ha köpt godis,
fastnade vi i bellans säng tittandes på
 gossipgirls snygga killar. woho. vilken dag!

förutom detta har ja tryckt i mig lite sushi med familjen
med sverige-malta i bakgrunden.
Nu är planerna att dra till Hellas gården (av alla ställen)
och träffa lite kärrtorps homies.

hoppas det inte regnar för mycket. för jag har ingen regnjacka ...


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0