True believer

min såkallade blogg börjar bli
extremt tom och tråkig. tyvär
anledningen är för tillfället att
sommaren är på väg och tiden
flyger iväg som en luftballong.
eller något.

idag har jag iallafall hållt mig sysselsatt på sköndals beach med bästa julia och bellan. en tur till farsta och köpa schtek olja var ett måste, även fast temperaturen kändes som över 30 grader.
morgdagen ska bli chill, bortsett från matteprov som är lagt en tid
då jag egentligen inte är kapabel till att räkna. altså. 8.30.
det ska också bli.. regn och ... kallt. enligt DN
jag ska nog bli metorolog och alltid förutspå fint väder.
jag tror folk blir mycket gladare då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0