Ingen kommer undan

hejhej, ännu en ledig dag. vaknade runt halv elva. julia ringer fem i elva och berättar att vi ska gå på bio klockan tolv. fortfarande iklädd pyamas, utan att ha ätit någon frukost och med en härlig morgonfrilla fixade jag till mig på tio minuter och rusade iväg till bussen. (julia glömde dock sin mobil hemma så vi missade bussen ändå).
Vi såg änglar och demoner (jag ville se baksmällan, men den har premiär imorgon. vilken timing.)
I en tom biosalong satt vi i mitten med fötterna spretandes åt alla  håll och tyckte filmen var rätt bra ändå. Mycket kyrkmusik och konstiga mord i ungefär varannan scen, men vem har sagt att det inte är bra lixom?. Hade dock inte läst boken innan så jag förstod inte allt.

Julia som lämnade sin cykel i skolan igår (eftersom det var ungefär ett nollgradigt sommarsverige igår) så skulle hon hämta den idag. Hon ringer senare och berättar att den blivit stulen. hennes fina cykel. människor som tar saker jag ju gå och dö. KÖP EGNA CYKLAR FAN!

ikväll har jag iallafall varit på egons studentmottagning och gått en promenad med Carro. inte mer med det. Imorgon är det skolavslutning. och jag har inte en enda sommarfeeling. deppigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0