show must go on

två dagar till total frihet. sommarlovet.
en stor överdrift, men ändå.
vi har inte ens bestämt vad vi ska göra på den stora dagen.
men det ordnar sig, de andra små mupparna har säkert något på g.
jag känner mig aningens däckad efter dagens jobbiga händelser!
var en halvtimma i skolan(!) för att endast skriva på ett papper att jag
inte lärt mig ett skit på annelies fjolliga engelska lektioner.
efteråt åkte vi in till staden för att förfrysa på waynes, NEJ
coffehouse by george i sveriges så kallade sommarvärme.
på kvällen var jag och tittade på små nior som skulle ha bal.
en kul sysselsättning i ungefär 10 minuter dock.
tur att man hade med sig bästa sällskapet så vi iallafall kunde roa varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0