Baby goodbye

klarat av det mesta idag. Till och med målat i källaren med papi (!) jag är en duktig prick.
Klockan åtta börjar melodifestivalen. Jag nora bella och Julia ska sitta bänkade hos julia. sedan blir det utgång.
Vart vi ska vet jag inte än, men de kommer. hur som helst kommer de bli kul.
jag älskar er tjejor, har jag någongång sagt det ? :)

Ikväll hejar jag iallafall på Måns Zelmerlöw. Tror jag har en liten crush on him och remixen av Hope and glory på 107,5 gör den bara ännu bättre! :)
Pappa är derimot lite lost på snäälla snäääla snälllaaaaa med Caroline af Ugglas. Bella jag och Nora konstaterade att de nog är en pappa-låt, (vi har hört den några gånger för mycket i våra vardagsrum, och då är det pappan i huset som är skyldig till att den spelas) Detta gäller iallafall min pappa!

Vem hejar ni på ?



Tonight? who knows (:




Kommentarer
Postat av: N

Känn dig älskad tillbax!

2009-03-15 @ 16:05:46
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0