baby, its a wild world

slutade riktigt tidigt idag. Efter två och en tredjedels helt meningslösa lektioner. Jag sitter just nu och skriver lite på min bokrecension av A boy called it. på engelska. mja, det går vell framåt. och annika? anneli? anna? aja, vår nya engelska lärare verkar inte jättepetig om man säger så. MES är ordet!

på onsdag ska vi dessutom skriva ett platsrepotage om någon plats här i fina stockholm. Eftersom jag inte har någon fantasi så valde min mamma åt mig att jag ska skriva om slussen(?) och gå och intervjua pajasen i katarinahissen(?!?!?!?!?!). lycka till, till mig! sen är det matteprov som väntar oxå.
Oj vad tragisk jag låter. har jag verkligen ingenting viktigare att skriva om än mina extremt viktiga skolarbeten .. ?!
tydligen inte ...

Jo men festen hos julia i fredags blev hur lyckad som helst. Detta har ungefär varit samtalsämnet under hela dagen. väldigt underhållande faktist. Det kom ca 80 pers och vi hann ungefär spela samma skiva på replay 100 gånger(!!!!!) under kvällen, är det inte grymt ?!
jag är en vampyr, infinity och kalla mig är låtar som jag har tröttnat på en aning om man säger så..
pusspusspuuusss


Kommentarer
Postat av: uttråkad

ANNELI!... tror jag.



Tänkte jag skulle kommentera lite. Har ändå inte så mycket annat för mig.

2009-03-06 @ 22:08:40
URL: http://noraslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0