eyes on fire

extrem ökentorka på bloggfronten. antingen har jag inte haft tid eller lust eller så har jag bara inte suttit vid datorn på ovanlig många dagar!
men ändå.. vem vill igentligen höra mitt tjatande om hur mycket jag hatar donken så att jag spyr bara någon pratar om något med två bröd och ett kött emellan.
äh, min helg har iallafall nästan bara innehållit det jag nyss sa, altså hamburgare i tusental. och lite till såklart. AAAAAAJJJ, INTRESSEKRAAAAAAMMMMMP!!!
bland annat en trip till fiina liiiiiidingö och träffat lite för mycket lidingöbor.
jag julia och bella blev lite rädda för dessa udda people så vi tog sista bussen till ropsten redan vid tolv! :)
kul var det såklart ändå!

klart om denna meningslösa helg. nuuu till något hellllt annat. altså confessions of a shopaholic. med finare ord. det som kommer underhålla mig under de närmsta timmarna.

KÄRLEEEEEK to the peopleee!

I'm hating it'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0