so what

 

ÄÄntligen onsdagen över och det kändes nog som att jag blev några gram lättare när jag hade skrivit klart platsrepotaget i skolan. PUH. Nu är det bara matteprovet imorgon. Har såklart glömt matteböckerna i skolan. abs-fucking-lutley.
hoppas det går någorlunda bra iallafall. matte är ju ändå ett av mina favoritämnen. samhällskunskap - GÅ OCH !
ja, imorgon har jag låång sovmorgon. men så länge ska jag  ändå inte sova för jag och julia har bestämt att äta brunch tillsammans innan skolan och plugga lite extra matte (anledningen är att jag måste utnyttja hennes mattebok, min är som sagt i skolan) så det ska bli mys!

Nu sitter jag bara och målar alla mina naglar fint knallrosa :) fabulous!
men de är faktist som bellis säger . man lever på helgen, veckorna är bara något som glöms bort som en i mängden. Så iallafall, SNART ÄR DET HELG!
wonderful.

en annan smart sak jag kom på idag! , min engelska är ju lite sådär så jag har tänkt att jag ska ändra mitt T9 så att man måste skriva sms på engelska! ÄR det inte smartaste idén ever?!
så, den som undrar varför i helvete jag svarar på engelska så är det svaret på era frågor (:
Ha en mysig kväll alla söta människor. KÄRLEK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0