I hate this part

sitter och filosoferar för mig själv. lalalala, var på spinningen med denice. OOOJ vad jag har fått dålig kondition...
svettades som en gris i detdär instängda rummet. DET var inte roligt kan jag säga er.
Men grym träning var det och nu känner jag mig som en ny människa!!! (där tog jag i en aning för mycket..)
jajajaj, nu ska jag iallafall titta på fiilm och bara ta det riktigt jävla lugnt.
Har nästan inga läxor denhär veckan, Då gäller det att njuta av de goda stunderna i livet.
WOOOHAA, ha en riktigt bra måndagskväll! LOVELOVELOVE ♥


Kommentarer
Postat av: mimmi

oftaaa, vi har plugg som ligger i stora berg just nu... kuuuul ^^ njut så länge det varar säger jag bara! (:

2009-03-17 @ 18:18:14
URL: http://disorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0