I was definitly made for these times

Det är tisdag.
och jag är hemma och dricker te. och städar hur skönt låter inte det ?
förlåt torpet, men jag är verkligen trött på detdär jävla huset. och alla skakiga lärarhänder. och obetydliga lektioner.
jag säger bara nejtack!
visst , skolan är obligatorisk och man ska gå till skolan för det är ungdomars jobb, men om två och en halv av tre lektioner inte ger någonting alls, vad är då meningen. jag fattar inte .
Så denna tisdag sitter jag faktist hemma och gör absolut vad jag vill!!! FAN vad underbart!
jag har förutom att dricka te också nästan lyckat förstöra spisen och spillt ut mysli över hela golvet. men äh vafan, jag är ju ledig!

tack för att jag får ta ut mina härliga agressioner på denna fina sida. vad skulle jag annars ta mig till?  och trevligt också att det iallfall är några få gulliga personer som orkar läsa oxå! starkt av er..




KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA, tack älskling. Jag är verkligen sanslöst sexig. blir kåt

2009-03-25 @ 20:57:26
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0