If you seek amy

har precis varit på en promenad och invigit skinnjackan. ja, för mig är det redan vår sedan länge. så jag gick här i fina sköndal, halkade runt på isvägarna med mina små tygskor och förfrös händerna utan vantar. Men härligt var det. Solen lyckades iallafall titta fram några gånger!

fick höra av julia att det blir myskväll @ her place tonight. åååh vad mysigt vi ska ha det! denhär dagen kaan omöjligt bli bättre. men jag har tankar på att dra och träna någon timma nu. mitt rum är bokstavligt talat kliniskt rent så nu behöver jag hitta på någonting annat.

over and out



Kommentarer
Postat av: b

söööt! (=

2009-03-25 @ 19:34:39
URL: http://blai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0