Kenny starfighter

extremt mysig kväll igår. vi tittade på tv, åt skorpor och drack te. Allt var underbart tills vi skulle sova och jag märker att bella ligger två centimeter bakom mig och snarkar. bella var alltså *förkyld och tjock i halsen* därför snarkade hon.
Därav att jag sov ett antal timmar för lite. och också har varit övertrött hela dagen. yeey

På eftermiddagen träffade jag M. Vi såg Kenny starfighter som förövrigt hade premiär idag. Det hade vi ingen aning om och blev aningens förvånade när några som skulle vara med i filmen kom in i biosalongen och välkomnade oss.
Lite random sådär.
filmen var faktist väldigt rolig, och björn gustavsson var väligt söt. fast M är oxå söt.
Nu gör mamma våfflor till mig.
VEM HAR INTE GLÖMT ATT DE ÄR VÅFFELDAGEN ?!


Kommentarer
Postat av: mimmi

"lite random sådär", hahah :D

2009-03-28 @ 01:26:38
URL: http://disorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0