Right round

jag är glad. dethär är en såndär dag då ingenting riktigt biter på en. jag är trött och har ont i huvudet från gårdagskvällens små händelser och ont i halsen av någon mystisk anledning. På toppen av detta ser jag ut som cuasimådo. Altså han i ringaren i notre dame(!!) inte den puckelryggade delen då, endast dethär med att ena ögonlocket hänger lite på sniskan över ögat. jag har tydligen lyckats få en så kallad vagel! wwiiihoo.

Nu ska jag torka håret och gå mot mitt älskade donken. Det kan bli uppsängningsdagen idag!, så tänk en extra stund på mig när jag står där efter mitt femtimmarspass klockan fyra och skakar av rädsla när jag pratar med THE boss!

Hinner inte skriva så mycket mera nu, men jag hade jätteroligt igår med Carro, Denice, Sara, Hampus och Emil. Sen att M kom lite senare var bara ett stoooort plus.

Ha en bra lördag och sov inte för länge. jag lyckades iallfall skrapa ihop till 5 underbara sovtimmar. KÄRLEK




Kommentarer
Postat av: juliia

snygg-elin<3

2009-03-29 @ 10:48:27
URL: http://juliasalldelesegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0