shake it

...Now if she does it like this, will you do it like that?
Now if she touches like this, will you touch her right back?
Now if she moves like this, will you move her like that? (Come on)
Shake, Shake, Shake, Shake, uh shake it

hmm, jo jag sitter här hemma o sjungar liite i min ensamhet (a) efter den härliga torsdagsskoldagen åkte jag b och n hem hit och gjorde kladdkaka och tittade på OC. OC my darling. über mysigt och trevligt var det. och kakan blev sådär lite överkladdig som den alltid ska bli men aldrig blir. ännu ett bevis på att vi är bäst i världen. *eller något* mummaa ;D

B och n drog vid halv sju och då åkte jag och papi till bauhaus och checkade klinkers till vår källare. blev några svarta som liknade sten (ungefär som alla andra såg ut). i min familj gillar vi att vara lite special som ni förstår!
Dessutom fick jag nog några nya muskler  på kuppen! varrje jävla klinkpaket vägde tusen jävla kilo styck. och pappa nöjde sig inte med två inte . han skulle ha sjutton!
jag var lixom lagon mör efter den utflyckten.

nu till något helt annat. det är fredag imorgon!! är det inte underbart ?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0